miercuri, 6 aprilie 2011


Uite... simti? Vantul iti atinge obrajorii pufosi! Mie imi atinge parul,mi-l zboara. Imi simt capul ca un zmeu care zboara in toate directiile. Dar e un vant caldut... ce ne apropie ca pe doi magneti de la poli opusi care se atrag. Unde esti? Nu te mai vad! A inceput furtuna nisipoasa a gandurilor.. Cauta-ma!

Ceea ce ma face sa zambesc este modul tau de a transmite celorlalti fericirea ta printr-un zambet mare si niste ochi sclipitori. Te vad,ma vezi,privirile noastre se joaca... mainile se ating uneori... iar gandurile mele o iau razna! Tu imi inveselesti aerul care ajunge in plamani si apoi la inima. Asa inima,intr-o clipa... devine si ea fericita ... si uite,zambeste...isi arata caldura! Fluturii meu verzi-rosii s-au intors abia acum,odata cu primavara! Oare vor mai sta mult timp?... Mie mi-e drag de ei. Vreau sa ramana!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: