luni, 4 aprilie 2011

La Campulung :)))

Te uiti la el,ii si zambesti
Nu trece mult si-l bombanesti.
Nu-ti plac prietenii,anturajul
Dar ca sa-i spui nu ai curajul.
N-ai ce sa faci,deja iti place
Incepi sa stai,te-ntrebi ce face.
Te uiti pe mess,nu e nici busy
Dar nu te-ntreaba "ce faci pisy?".
Descoperi din greseala poza lui
Oare unde? Pe Facebook-ul internetului.
Suni repede-o prietena si-i zici
Sa-ti faca urgent un cont,sa fiti amici.
Iti iei o lupa mare,cauti repede
Starea civila a acestei vedete.
Se vede,e singurel si prost
N-are gagica si niciun rost.
Imi chem toata gasca mea de fete sa spuna
Daca baiatul merita sa se-afiseze cu mine o luna.

Spun ele c-are stil,se-mbraca bine,
Poarta ochelari si haine fine,
"Ne place tot si ne convine!!!" .

Imi vede numele ,imi da accept,
Suntem deja pe drumul cel mai drept.
Fetele-s deja toate-n extaz
Mi-l cer si ele doar la cate un necaz.
Eu tot incerc sa le tot spun ca nu au niciun haz,
Ele continua sa isi sustina al lor necaz.

Pe bulevard nu mai poti merge...
Lumea barfeste si mai departe trece..
Al meu e un baiat stilat
Ce n-are niciun iz de depravat.
Pacat! De voi toate s-a plictisit
I-ati dat prea mult,l-ati zapacit!!!!
Va rog,schimbati tactica asta veche,
Priviti in spate,la noile vedete! :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: