sâmbătă, 23 aprilie 2011

Trecut. [dintr-o ora de franceza din 10.01.2011]


Azi ma trezesc dintr-un vis zbuciumat. Inca nu apuc sa ma gandesc la tine,ca de obicei,asta pentru ca sunt inca cu parul pe fata si cu ochii mai mult inchisi. Sunetele acelea... acelea,acelea,sunt versurile acelea frumoase care ma descriu indirect pe mine. Si pe tine te descriu? Iarasi apari?

-Buna! (sufletul meu te saluta! Apreciezi,nu?)
- . . .
-Stii?! Imi aduc aminte de tine! Erai... simpatic! (ochii mei isi amintesc de tine! Ii vezi? Priveste-i doar!)
- . . .
- As vrea sa-ti spun ceva... Would you save my soul tonight? (bataile inimii mele te cheama!)
- . . .
- Vreau tacerea ochilor tai,acum! (Vreau putina liniste care sa te includa!)
- . . .
- Nu vreau mari si tari,nici macar Luna nu o mai vreau... esti... de acord sa-mi dai o imbratisare? (e doar o... "nevoie necesara" ca sa spun asa)...
- . . .
- Am nevoie doar de un cuvant,doar unul! (Spiritul meu sensibil il vrea!)
- . . .
- Desi toate acestea imi sunt necesare,toate te includ pe tine. Fara tine ele sunt nule. Esti departe,nu? Si nu te vei mai intoarce,nu? (poate nu stiai,dar un om in lumea aceasta mare,avea mare nevoie de tine... daca-ai sti cine este acel om,ce-ai face?..)
- . . .
- Si te mai vreau... si te mai vreau... dar adorm in lipsa ta.

Merg in vis. fac pasi mari,mici,colorati si uneori negri. te vad. Esti langa stejarul acela din stanga. Ma intreb ce cauti acolo... Credeam ca acel copac este doar al meu... Te-as ruga sa pleci de acolo,insa mi-e teama ca ma voi trezi din somn. Prefer sa te vad,macar in vis... Sacrificiul visului!
Gata! Trezirea (cea de-a doua trezire) este aici! Vad lumina zilei si un perete verde. Sunt in sigurata. Acum stiu ca nu m-am "sacrificat" degeaba. TE-AM LASAT IN VIS,IN SIGURANTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: