sâmbătă, 17 aprilie 2010

Vreau sa simt mirosul ploii !


Ploua. Ploua cu picaturi mari,grabite,lunguiete,reci,razlete si unele mari. In fine..conteaza ca ploua. De mult nu am mai stat in ploaie,de mult picaturile de ploaie nu mi-au mai mangaiat fata. Imi era asa dor de ele,incat.. chiar aveam nevoie de o ploaie! Asa ca am stat in mijlocul ploii. La inceput picaturile veneau lent,dansand in aer.. lasandu-se purtate de vant pe muzica adierilor reci ale lui,apoi cand ritmul s-a accentuat,ele au vrut sa tina pasul cu el si au venit din ce in ce mai repede pe fata mea. Deja acum nu mai erau cateva picaturi,erau muuulte: de toate felurile si de toate marimile. Si eu stateam pe un zid cu fata spre cer,zambeam si le lasam sa vina pe mine. Era asa de placuta senzatia.. incat m-am trezit in cateva minute uda din cap pana-n picioare. Hmm ..iar mirosul ploii a fost.. incredibil! A fost asa de frumos,ca nici nu pot nici sa explic ce sentimente ma incercau atunci! :x Si daca de fiecare data cand voi sta in ploaie,voi raci asa cum s-a intamplat si acum,sincer,NU-mi va pasa!!! Intotdeauna,cand voi avea ocazia voi sta in ploaie pentru ca e placerea mea si atat! Consecintele,sunt microscopice in viziunea mea. Nici macar o raceala sau niste dureri de gat insuportabile nu ma pot opri! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: