luni, 26 aprilie 2010

Complicat sau pur si simplu normal..?



Cand? Unde? De ce? Din ce cauza? Din vina cui? Cum? De ce asa si nu altfel? De ce acum? De ce maine? Poate.. mai tarziu?! De ce un vis? De ce un om? De ce o floare? Sau un fluture? De ce eu? De ce tu? De ce respiri? De ce vorbesti? De ce cuvintele? De ce verdele? Imi place? De ce intrebi? De ce raspunzi? Sau de ce vrei un raspuns? De ce timpul? De ce 17minute? De ce un nor? De ce visez? De ce privesc? De ce clipesc? Sau de ce clipesti? De ce aud? Sunt prea multe intrebari? Crezi? De ce visezi? De ce te joci? Poate esti naiv?! Iresponsabil? De ce nu taci? De ce inca mai vorbesti? De ce vrei sa primesti dar nu dai nimic inapoi? Sau nu vrei sa primesti nimic? De ce soarele? Sau de ce dorintele mele? De ce seninul cerului? De ce ploua? De fericire..?! Oare?! De ce sunetele si nu faptele? De ce lumina si nu intunericul? De ce atatea intrebari si nu mai putine? De ce tu si nu eu? De ce am chef? De ce nu sunt plictisita? Sau macar de ce nu te urasc? De ce nu ma urasti? De ce nu ma ignori? Sau deja ma ignori? Ma iubesti? Sau ma urasti? Sau e o combinatie intre dragoste si ura?! De ce esti complicat? Sau sunt eu prea complicata? Ooo.. sau sunt lucrurile prea complicate? Sau viata? Sau noi? Amandoi? Complicati ca sunetul picaturilor de ploaie? Prosti? Mici? Sau mult prea diferiti? Patetic? Nu mai vreau nimic? Nu,nu mai vreau.
P.S.: Iti pasez tie intrebarile. :) Sa-mi trimiti toate raspunsurile intr-o zi de 17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: