marți, 6 aprilie 2010

Vine o zi..


"...Când nu mai iubeşti poate să apară [...] repulsie [...] greaţă, pentru un om care nu-ţi mai place, dar asta nu înseamnă că nu a existat totdeauna..." M.P.

Hmm.. buna chestie,chiar foarte buna! Ati iubit vreodata? Sau nu,mai bine zis : ati tinut vreodata la cineva mult mult mult? Ati fost dezamagiti vreodata? Ati simtit vreodata ca cel pe care l-ati "iubit" v-a indus o stare de citez: "repulsie [...] greata" prin simplul si nenorocitul său comportament sau prin faptul ca nu va mai intelegeti ca inainte? Ooo,copii frumosi,sa stiti ca si mie mie s-a intamplat asta! Si spre surprinderea mea,nu mi s-a intamplat o data,ci de mai multe ori. De fapt eu am sentimentul ala de mila combinata cu indiferenta si nepasare,care duce spre greata. In fond,subconstientul meu nu este de acord cu "sentimentele" astea. Pana la urma si cel ce v-a produs acesta stare e om la randul sau,poate gresi si daca s-a stricat vreo relatie intre voi,asta nu inseamna ca nu va mai exista altcineva care sa-l inlocuiasca (aici vorbim de un EL). Eu nu obisnuiesc sa tin ranchiuna pentru cineva. Daca m-a dezamagit la un moment dat,ii spun in fata ce am de zis (desi intr-o probabilitate de 80% se va supara pe opiniile/parerile mele mult prea reci si directe) apoi uit tot ce s-a intamplat. Oricum el va exista intotdeauna asa cum spune si citatul pe care l-am ales. Si pana la urma tot va trebui sa dati ochii cu el in ciuda a ceea ce simtiti. Nu e capat de lume. Se mai intampla si de-astea..! Bine,ca depinde si de persoana respectiva si aici nu intru in detalii.. tot ce stiu e ca uneori e bine sa fii nepasator,sa-i mai dai naibii pe cei din jur cateodata..sa-ti traiesti viata privind inainte ca un invingator si transformand orice esec intr-o glorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: