joi, 22 aprilie 2010

Momente... si momente...


Capsunile sunt prea rosii pentru mine,iar pepenele este prea decolorat! Lamaile sunt prea acre,iar ciocolata este prea dulce! Sa inteleg ca iarasi am ajuns in situatia in care nu mai vreau nimic si sunt sictirizata de tot? ...eu sper sa nu fie asa,ca ar fi urat. Nu mi-ar placea doar sa ma gandesc la trecut si sa-mi improspatez memoria cu clipe in care cautam innebunita priviri calduroase si oameni buni. Vreau sa mai fac asta si acum. Vreau sa mai caut disperata caractere,oameni,ganduri si priviri,frumusete si caldura,iubire si imbratisari. Dar... nu mai pot sa fac asta. Ceva imi spune ca sunt sfarsita,ca inima-mi este sfarsita. Ceva imi spune ca dorinta ca el sa devina cenusa,s-a intors impotriva mea si m-a transformat pe mine in cenusa...

P.S.:Am nevoie de timp si de rabdare. Am nevoie de prieteni si de zambete. Am nevoie de soare si plimbari. Am nevoie de toti si toate in acelasi loc,in acelasi timp. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: