luni, 26 aprilie 2010

O stare..


Azi?! Azi pot sa spun ca nu imi mai este dor de nimic,ca nu mai vreau nimic,ca nu mai simt nimic. M-am saturat de toata porcaria asta din jurul meu. De fapt nu,nu e asta! Sau ba da! Nu conteaza! Stiu doar ca sunt trista. Simt o tristete profunda in suflet,o tristete apasatoare care nu ma lasa nici sa gandesc,nici sa privesc pe unde merg,nici sa dorm. De mult timp nu am mai avut starea asta. Parca as zambi,dar nu e zambetul meu,ci doar o copie infidela a lui. Parca as sta in pat ghemuita gandindu-ma la toate cuvintele rapide si triste care imi zboara prin minte,dar asa.. mi-as provoca un fel de "moarte lenta". Parca as canta,dar numai melodii triste fredonez. Parca as citi..dar ajung sa citesc acelasi paragraf de 9 ori si tot nu inteleg nimic si atunci inchid cartea si o las balta pe undeva...pe birou probabil. Am atatea intrebari de pus.. atatea raspunsuri de primit.. atatea socoteli de facut.. si atatea zambete de recuperat.. incat simt nevoia unor zile insorite de vacanta in care soarele sa-mi transmita energie,niste zile in care vantul sa-mi zboare palaria si de asemenea fusta multicolora, lunga pana la glezne.. zile in care nisipul sa-mi intre in sandale si soarele sa-mi prajeasca pielea. Cum,mai am de asteptat cateva saptamani bune pana la vacanta ce pot sa fac?! Fierb in suc propriu precum o zacusca. "Fierb" e mult spus,dar.. oricum nici mult nu mai am. Tot ce stiu e ca astept niste vremuri mai bune,cel putin pentru mine,imi astept starile bune sa se intoarca de unde'or fi ele acum.
P.S. Pana maine la ora 17:00 sper sa le am ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: