luni, 17 iunie 2013

Doua saptamani! Panica, panica, panica!!!

Azi , dupa vreo 10 zile de indignare totala, de refuz, dezamagire si sictir... ma intorc la jurnal. M-am decis sa par in continuare puerila si sa scriu din nou in el. 

Si culmea...ce e cel mai interesant este modul in care a evoluat acest jurnal: a fost creat intr-un moment in care eram obiectiva si nu dadeam nume pe acolo, mi-era frica sa nu fie gasit :)))...si a ajuns sa fie o chestie chinuita de toate supararile, bucuriile, dorurile mele, o chestie care trebuie sa ma suporte , trebuie sa suporte paginile intregi scrise de mine, detaliile stupide pe care le dau etc. :))) Pare atat de copilaresc, atat de nesemnificativ... insa nu deranjeaza pe nimeni faptul ca o nebuna ca mine si-a facut jurnal. :D Eu nu prea suport sa citesc ceea ce eu scriu...mi se pare intotdeauna ca nu scriu ce trebuie, cum trebuie si m-as corecta tot timpul... dar am realizat intr-o zi ca fiecare chestie scrisa acolo are farmecul ei . :) Iar farmecul se dubleaza daca mai punem la socoteala si faptul ca e plin de fluturi. :D

Panicaaaaa. Vine BAC-ul !!!!!!!! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: