luni, 9 mai 2011

Din nou in lumea "poeziei" ..

N-am mai scris poezii de mult. Nu ştiu ce m-a apucat... Scriam la română şi dintr-o dată,am aruncat toate lucrurile din faţă mea şi POC ...uite ce a ieşit:

Lumină în gaura gândurilor

Partea I :
Într-o zi cu prea mult soare
Am încercat să te caut
Prin vântul rece,prin aerul ce trece,

Prin ploaie,prin casa ce nu mai merge…


Dar n-am găsit decât o tristă floare

Cu petale triste si-o rana ce doare

Cu spini mari si fara suflare..

Se mai auzeau câteva sunete de flaut
Şi un vag miros de cicoare
Toate-n depărtare.

Căutarea mea cea minunata
Nu m-a dus nicăieri...

Nu am gasit oameni,idei sau locuri noi

Nu am mutat muntii sau vreun trifoi…
Se vede că a dat greş mică fată
Că a mers inutil spre ziua de ieri.

Partea a II-a:
Toamnă cu soare în sufletul meu
Din nou sau iarăşi e totuna.
Încerc degeaba să te văd ,dragul meu,
Dar tu te-ascunzi ca-ntotdeauna.

Vino! Promit să-ţi întind mâinile,
Să te privesc,să alung toate temerile,
Să nu mă satur de zâmbetul tău frumos,
Să-ţi ascult cântecul gândurilor cel melodios...
Promit să-ţi spun ce nu am putut,
Toate cuvintele pe care le-am bătut
Lângă tot ce a trecut.

O să-ţi spun poveşti frumoase
Despre un băiat şi o fată
Ce s-au plăcut de prima dată,
Însă timpul le-a fost mult prea străin
Şi pe deasupra s-a purtat foarte hain.

O să te-mbratisez cum numai eu ştiu;
Vreau să te simţi din nou un om viu,
Fără griji,fără frica oamenilor răi
Ce-ntotdeauna s-au băgat între noi!

Vino,zâmbet curat pe chip blând!
Vino chip blând pe gând stând!
Vino gând stând pe faţa mea zâmbind!
Vino faţă zambind în suflet radiind!

Te iubesc,gândul meu ascuns!
Fereşte-te de cei ce te-au prins.
Voi veni curând să te salvez,
Te iubesc,gândul meu ascuns!


2 comentarii:

  1. Într-o zi cu prea mult soare
    Am încercat să te caut
    prin aerul ce trece,
    prin casa ce nu mai merge…

    Dar n-am găsit decât o floare
    petale triste si-o rana ce doare
    Cu sunete de flaut
    Şi un vag miros de cicoare


    Căutarea...
    Se vede că a dat greş
    N-am mutat muntii
    nici trifoi n-am cules
    pentru că-am mers inutil
    spre ziua de ieri


    Ar putea iesi ceva bun, cu putina munca.

    Doru Emanuel

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc... dar imi place asa cum am facut-o eu!!!!

    RăspundețiȘtergere

Tu crezi ca: