sâmbătă, 14 mai 2011

Cântec

Prin mine trec fluturii vieţii
Al momentului acesta şi al morţii
Al tuturor sentimentelor de neputinţă,
Tristeţe şi pură suferinţă.

Prin mine trec cuvintele Universului,
Ale mele,ale tale şi ale oamenilor;
Ale stângacilor şi ale tuturor fiinţelor
Ce nu s-au bucurat de existenţa sufletului.

Ale mele sunt zâmbetele buburuzelor,
Dar zâmbetul tău e cel mai special.
Ale mele sunt mişcările graţioase ale frunzelor,
Dar mersul tău e cel mai uimitor.

Ale mele sunt sunetele glasurilor lor:
Ale vânturilor şi ale tuturor furtunilor.
Dar ochii tăi nu se compară cu nimic
Nici măcar cu visul meu cel frumos şi mic.

Ale mele vor fi şi sunt urmele paşilor tăi;
Chiar dacă departe de mine trăiesc şi vor trăi
Ca nişte umbre ale unui trecut de neclintit
Ce e al meu,sau al tău,chiar nu mai ştiu!

Prin mine vei trăi ,îţi spun:
Chiar dacă vei fi doar un biet fum.
Ale mele vor fi aripile tale.
Gândurile le vom împarţi; la fel şi marile înalte;
La fel şi cele mai mici şi neînsemnate speranţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: