duminică, 19 mai 2013

Exista atat visele cat si planurile de lunga durata.

Existi tu,in primul rand, ca om. Exista dorinta ta de a avea anumite lucruri. Exista capacitatea de a construi planuri de lunga durata. Exista aspiratiile catre viitor proiectate prin vise. Exista si ambitia, perseverenta care te duc spre tot ce-i mai bun. Cu ele, insa trebuie sa fii atent, caci sunt momente cand te orbesc si atunci nu mai vezi in jurul tau. Fiecare om are planuri de lunga durata, insa uneori acele planuri sunt schimbate total de circumstante, de oamenii din jur. Uneori e mai bine sa nu-ti faci planuri prea mari si sa nu te entuziasmezi prea tare. Eu am invatat sa nu-mi mai fac planuri, sa nu mai visez. Planuri pot fi distruse de oamenii de langa tine in cateva secunde. Visele iti pot fi spulberate intr-o clipa. E mai bine sa fii preocupat de prezent si sa nu mai chinui acest prezent cu obsesia pentru viitor. Traieste fiecare clipa fara sa te gandesti la urmatoarea. Urmatoarea clipa oricum va veni, fie ca o planuiesti tu sau nu, fie ca ii faci tu planul sau nu. Exista lucruri care nu te intreaba daca vrei sa le primesti sau nu. Ele pur si simplu vin. Asa cum exista si oameni care intra in viata ta si pur si simplu nu mai ies. Nu te intreaba daca vrei sa-i primesti. Ei pur si simplu vin. Uneori chiar vin la momentul potrivit si vin pentru a-ti schimba cursul vietii. O sa realizezi la un moment dat ca ai pierdut prea mult timp facandu-ti planuri peste planuri. Si stii ca, de obicei, cand noi oamenii planuim ceva, suntem atat de implicati incat punem foarte mult suflet si suntem foarte atenti la detalii...ceea ce inseamna ca pierdem mult timp facand aceste lucruri. Viata o sa-ti dea o palma la un moment dat, o sa te trezeasca la realitate si o sa-ti demonstreze ca de cele mai multe ori, nu suntem creati pentru a sti tot, pentru a controla tot. Noi trebuie doar sa traim frumos, fara a fi preocupati de ceea ce ne este destinat sa facem. Putem sa intervenim doar ca lucrurile ce ni se intampla sa fie mai frumoase. Atat. Cu toate aceste explicatii , totusi exista si visele...si planurile. Insa cel mai important este sa nu te ascunzi in spatele lor. Nu uita de tine, ca om. Nu uita de viata ta. Stii ca si visele...si planurile tale te pot defini pe tine ca om, pot defini nevoile tale, dorintele tale, dar si caracterul tau. Se spune "Ai grija ce-ti doresti, caci s-ar putea sa ti se intample". Ideea este sa nu cazi in lumea planurilor si sa uiti de prezent, de momentele pe care le traiesti si sa nu uiti de tine. Viata merge oricum inainte, cu sau fara planurile tale. Asa ca: de ce sa nu traiesti fiecare clipa fara sa te gandesti la urmatoarea? 

Am fost un pic dura mai sus. Recunosc. Am vrut doar sa te fac sa vezi si partea reala a lucrurilor. Am vrut sa-ti demonstrez ca exista pe de o parte o lume a viselor si planurilor, dar si o lume fara vise si planuri. E bine sa fie un echilibru intre cele doua lumi. Echilibrul il gasesti in tine.

Ei bine, asa cum tocmai vezi , aceasta "chestie" propriu-zisa mica(eu) , este nesatula (pe scurt : NESĂTÚL, -Ă, nesătui, -Ie, adj. 1. Care nu s-a săturat; care nu se simte sătul niciodată; flămând. 2. Fig. Care nu se satură cu ce are, care caută să obțină, să acapareze tot mai mult; lacom, avid, nesățios (1). – Ne- + sătul.) Dar eu sunt nesatula de tine. Nu de vise sau de planuri. Nu stiu cum se intampla, dar as musca din tine cu atata pofta incat, cred ca nici dupa un infinit de muscaturi nu m-as satura. Sunt lacoma de tine, fiindca te mai vreau...si te mai vreau... Flamanda de tine, fiindca dispari din ce in ce mai mult si fiindca timpul te scufunda in intuneric. Dornica de a te acapara si plina de egoismul de a te avea doar eu. Nesatula de ce am, constienta ca vreau mai mult. Nesatula de tine. Pe cel de acum l-as sfasia in mii si mii de bucati...ca apoi eu sa-i vindec toate ranile asa cum numai eu stiu sa fac, sa il reintregesc cu delicatete si sa-i refac toate trasaturile blande de altadata. L-as reconstrui cu cea mai mare maiestrie din lume si cu cea mai mare rabdare existenta. Pentru ca il vreau inapoi si daca as spune cuiva acest lucru, oricum nu m-ar intelege. Nu visez, nu ma amagesc. De ce nu intelegi acest lucru? Am trecut de perioada amagirilor, sperantelor, viselor. Detin maturitatea de a nu ma mai agata de iluzii. Stiu ca pot sa fac ceva ca sa schimb lucrurile. Dar nu acum. Peste putin timp, insa, vei auzi de mine. Voi reaparea din acest intuneric in care m-am ascuns. 

P.S.: Ma lasi sa te musc o data? Mi-e pofta... doar o data... si o sa incerc sa ma multumesc cu o singura muscatura... :o3 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: