duminică, 23 ianuarie 2011

Dezordine.


Cu cateva zile in urma,acum cateva minute (milioane,miliarde de minute),acum cateva ore(sute,evident),la aceeasi minunata ora dintr-un patetic orar mizerabil,faceam altceva. Mi-e dor,desi mi-e scarba de sentimentul acesta care ma patrunde. Mi-e dor pentru ca am timp sa am sentimentul acesta...si pentru ca eu am zis ca avem timp pentru toate prin prisma acelui scriitor...stii tu.

P.S.: Am nevoie de o ploaie care sa-mi balaceasca gandurile,sa-mi bulbuceasca cuvintele si sa-mi spele zambetul...

Intotdeauna lucrurile /oamenii pe care nu ii avem ne sunt odiosi/odioase fiindca mintea ne este ghidata de proverbul "vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri". E ciudat ca nu luptam,ca nu depunem efort,ca nu ducem razboaie cu noi insine pentru a le obtine pe acestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: