vineri, 14 mai 2010

Hahaha!!!



Cand tu vei fi aici... eu voi fi departe.
Cand tu te vei plimba...eu voi sta.
Cand tu vei fi suparat...eu voi rade.
Cand tu vei fi entuziasmat...eu voi fi sictirita.
Cand tu ma vei iubi...tu-mi vei fi indiferent.
Cand tu ma vei vrea... eu te voi respinge.
Cand tu ma vei auzi...eu voi fi surda.
Cand tu imi vei spune "Buna!"...eu iti voi spune "La revedere!".
Cand tu vei avea nevoie de mine...eu voi fi prea ocupata.
Cand tu te vei uita la mine...eu voi fi invizibila.

P.S. : Hai sa fim patetici! Eu cu tine si noi amandoi intre noi! Mirobolant! Hahaha! Asa voi deprinde abilitati de actrita!Nu e minunat? Sunt sigura ca-ti va placea, "dragul meu" ! Cum adica: nu stiu eu care sunt preferintele tale? Le stiu foarte bine!..

2 comentarii:

  1. "Asa voi deprinde abilitati de actrita!Nu e minunat?" Desi este un "Nu e minunat?" cu tenta ironica eu voi spune : este minunat si fac referire strict la cele doua propozitii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Capris! Imi place ca stii sa imparti ironia cu mine! ;;)

    RăspundețiȘtergere

Tu crezi ca: