luni, 17 mai 2010

Absurditati.


Astazi sunt indignata. Poate dezamagita. De fapt nici nu sunt sigura ca se merita sa am starea asta,dar deocamdata o am. Nu mai suport tacerea. Tacerea e criminala. Poti sa-mi faci orice altceva.. numai sa nu taci. In primul rand, pentru ca intotdeauna am spus ca omul fara pareri e inutil pe acest pamant. Si in al doilea rand, pentru ca o sa innebunesc in ritmul asta. Cum o sa fie cand o sa tac si eu? Banuiesc ca foarte frumos. Si sa stii ca nici chef de vorba nu mai am. O sa fie foarte interesant sa fiu si eu tacuta. De obicei cand sunt tacuta e grav! :)) Cel putin mama e disperata ca nu stie ce am! Pai da. Cum sa fie tacuta persoana care spune pe zi aproximativ 17.000 de cuvinte? E mult prea ciudat. Dar parca m-am saturat sa vorbesc si sa fiu tratata cu tacere.

Gata. Am trecut tacerea pe lista lucrurilor care nu-mi plac. Ce nu-mi mai place?

Se stieeee! Urasc combinatiile rosu-negru si negru-galben/auriu. Nu ma intrebati de ce..probabil nu-mi plac pentru ca nu mi se par mie potrivite.

Nu suport persoanele care vorbesc mai mult decat mine!!! :)) Asta pentru ca mi se par obositoare si ma enerveaza ca nu am rabdare sa le ascult tot timpul. Asa ca,va rog frumos,nu intrati in priza si nu vorbiti mult. Bine,ca am momente cand accept si persoanele astea... acum vorbeam,asa,in general ca nu le suport.

Nu-mi plac persoanele care nu-si spun niciodata parerea,care nu stiu sa spuna si ele o data "Eu cred ca, ... " sau "eu consider ca, ... " ! Persoanele astea sunt... nule,din punctul meu de vedere! :)

Vaaai.. si nu suport persoanele care conduc cu mana stanga pe volan si stau aplecate spre dreapta. Mi se par dezgustatoare!!!

Ce nu mai suport? .. nu mai stiu.

2 comentarii:

  1. Imi plac absurditatile.Dar acestea au un farmec aparte cand sunt scrise dupa miezul noptii.Insa nu-mi place cand tacerea este trecuta pe o lista neagra.Prin aceasta afiramtie nu este permis sa se interpreteze ca as fi de acord cu ea in toatalitate, cred ca trebuie creata o lista a lucrurilor de care nu esti sigura,sau desigur totul este vazut din perspectiva creierasului mic.Tacerea poate exprima nesiguranta,meditatie,tristete,indiferenta,sau respect pentru cei din jur.Imi amintesc de o dama ce-a pasit la 9A, asa zisa initial "o bucuresteanca din aia...cica scrie poezii",care s-a dovedit in final a fi o femeie exceptionala,de fapt mai precis o doamna.Dansa spunea ca poate vorbi ore intregi despre tacere.Sa poti vorbi despre tacere nu numai ca mi se pare un lucru absolut genial,dar si frumos.Tacerea are mai multe intelesuri decat are ramuri un nuc de 170 de ani.Tacerea este criminala,este linistitoare,este asupritor de tipatoare prin durerea sa. Uneori este fascinanta,uneori drace! atat de enervanta. Este mult prea discutabila asa ca ma voi opri aici. In concluzie categoric nu este buna,dar nici categoric rea,undeva la mijloc.
    ******* Dar evident..aceasta este doar o parere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai Capris :-?. Lista de absurditati este sigura,nu incerta! :) Stiu ce zic. Bine,tu,o tacuta nu ai cum sa vorbesti rau despre tacere :)).

    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Tu crezi ca: