vineri, 21 mai 2010

Candva..


Astazi... astazi vreau sa ne aducem aminte de noi,de noi toti,cei care eram cu un an in urma. Cine eram eu? Si cine erati voi? Eu eram o simpla eleva,intr-o scoala si ea la fel de simpla. Voi erati prin preajma mea..sau undeva in lumea asta. Cu un an in urma,intr-o seara tot de 21 mai, probabil asteptam cu nerabdare sa vina a doua zi si sa plec in mult asteptatul banchet. Urmau cele mai minunate clipe alaturi de ei,de colegii mei. Si toti eram atat de fericiti atunci. Parca suntem si acum fericiti.. dar nu mai suntem noi,aceeasi noi dupa care am plans la sfarsitul clasei a8a. A trecut un an in care nu am mai desenat oi. De fapt... eu am mai desenat. Pe caietul de religie. Am facut o inimioara si in mijloc am scris "OAIE!". Profesorul a ras si m-a intrebat: " Asta ce inseamna? Nu poti sa fii si tu un pic mai romantica? Asa ceva scrii?". Nici nu stiam cum sa reactionez. Sa rad? Sau sa ii raspund prin tacere? De unde sa stie el ca mie imi e dor sa desenez oi? Tragand o linie neagra sub mine,am realizat ca am avut mai putine clipe cand era sa fiu fericita decat anul trecut. Am realizat ca mi-am izbit fruntea de stele de mai putine ori fata de anul trecut. Si am mai realizat ca nu m-am mai intepat in spinii trandafirilor ca anul trecut. Am fost mult mai precauta...ceea ce inseamna ca naivitatea copilei de odinioara s-a dus?! Poate.. ! Insa anul trecut a fost minunat! Anul acesta nu cred ca va fi la fel ca celalalt. Sau poate ca e doar o banuiala de-a mea.

Un comentariu:

  1. ,,Avem nevoie unii de altii pentru a ne impartasii misterele vietii si ale mortii,pentru a da substanta bucuriilor si tristetilor noastre, pentru a ne sprijini in trecerea noastra prin lume si pentru a nu uita vreodata ca suntem toti ca unul."
    ******* Ei bine nu stiu daca este chiar cel mai potrivit,insa asa am considerat eu,iubesc acest citat al carui autor se spune ca este necunoscut pentru ca l-am scris cuiva foarte drag mie, mai precis partea din mine ce reprezinta 5%.

    RăspundețiȘtergere

Tu crezi ca: