marți, 22 decembrie 2009


Ma tot gandesc.Ma gandesc,dar nu la mine.Nu am ajuns atat de egoista incat sa-mi petrec vacanta gandindu-ma la mine.Ma gandesc la un "NOI" care exista de 7 ani.Suntem prietene.Sunt prietena ei de 7 ani. O stiu langa mine oriund:in somn,la scoala,cand mananc,cand ma cert cu cineva,cand imi fac prieteni noi,cand sunt trista si cand scriu (bla,bla bla) partile de puzzle care vor alcatui"Magia unui fluturas care traieste iarna".Si nu e langa mine cu trupul,dar e cu sufletul si o simt. Am fost alaturi una de cealalta mereu.Cum e sa spui cu inima deschisa cuiva,un secret de-al tau?Noi stim asta.
*Am invatat impreuna ca "Avem timp pentru toate" asa de bine cum am invatat sa fim neconditionat prietene.
Am incercat sa-i fiu alaturi cat am putut,poate...uneori nu am stiut sa fac asta chiar bine,dar m-am straduit.Am vrut sa fie o persoana speciala in viata mea,cu care sa rad si sa plang...si este.A incercat sa-mi transforme lacrima de tristete intr-una de bucurie...si ii multumesc.
*Am invatat ca nu toti oamenii gandesc ca noi,iar asta nu trebuie sa ne pese.
*Am invatat ca oamenii ne plac doar cand le suntem de ajutor...in rest,ar fi bine sa-i evitam.
*Am invatat multe lucruri in afara celor pe care le-am invatat de la Octavian Paler..
*Am invatat sa ne pretuim una pe cealalta si asta e important
*Am invatat sa fim prietene(si asta ar trebui sa invatati si voi)
*Am invatat sa ne bucuram de razele soarelui... si facem asta toata vara
*Am invatat ca trebuie sa ai personalitate; altfel vei fi catelul altora
*Am invatat ca indiferent de circumstante,uneori trebuie sa ai langa tine pe cineva
*Am invatat ca nu poti face totul de unul singur chiar daca te crezi atotstiutot; uneori ar trebui sa ceri o parere si ulterior s-ar putea sa realizezi ca puteai gresi.
*Am invatat ca poti fi prietenul unora atata timp cat ai resurse materiale,dupa ce se vor termina ar fi bine sa-ti gasesti alt "grup".
*Am invatat ca viata e complexa,ca timpul reprezinta mult,ca soarele e minunat,iar ploaia are un sunet unic
*Am invatat sa citim,cand putem,cand avem chef...pasaje frumoase,carti frumoase..
*Am invatat sa ne spunem parerile reciproc fara sa ne suparam aiurea daca nu sunt pe masura asteptarilor noastre
*Am invatat sa visam si facem asta cam des,dar ce?! Visul nu e o modalitate frumoasa de a vedea viata in perspectiva? Traim fiecare vis intr-un mod placut.
*Am invatat ca un cuvant poate face mai mult decat 18.275.905 fapte si asta depinde de modul in care poate fi spus
*Am invatat ca mai mereu conteaza caracterul si nu frumusetea; ca sunt multi frumosi,dar cand deschid gura habar nu au sa spuna macar o fraza din care sa intelegi si tu ceva si... atunci iti doresti sa nu fi deschis gura
*Am invatat ca 4-5cuvinte ( mai multe uneori;mai putine alteori) pot insemna o lectie de viata pentru cineva
*Am invatat sa cerem explicatii si sa dam explicatii la randul nostru
*Am invatat sa respectam un suflet,un sentiment,niste cuvinte,un om
*Am invatat ca nu conteaza cum sunt altii,ci conteaza cum suntem noi
*Am invatat sa ne simtim norocoase ca ne avem una pe alta si sa ne fie mila de cei singuri si inganfati
*Am invatat sa mai cedam,uneori,pentru ca unele persoane nu merita sa te cobori la mintea lor mai ingusta decat un musuroi
*Am invatat sa nu ne certam pentru ca NU toata lumea ARE un prieten,iar cel ce-l are trebuie sa-l pretuiasca
*Am invatat sa traim frumos!

Am invatat multe lucruri... si asta,doar impreuna! [Flory,multumesc :x ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: