miercuri, 16 ianuarie 2013

De zilele trecute...



Doua zile jumatate. Dupa doua zile jumatate petrecute cu mai multi oameni straini mie, se trezeste vecinul de etaj sa-mi spuna chiar la a doua noastra discutie avuta vreodata ca sunt dracoasa. Imi venea oarecum sa intru in pamant de rusine. Pentru mine, asta nu parea a fi un compliment…si chiar ma intristase numai gandul ca el m-ar considera asa. Nu ca mi-ar fi pasat foarte mult de parerea lui. Ceva de genul: “Nu te cunosc, nu-mi pasa, nu suntem prieteni, nu ma cunosti…ce vrei, prietene?” Dar na… oricat am vrea sa ramanem stane de piatra in fata spuselor celorlalti…nu prea putem. Ma gandeam: “Cat de rea sa fi fost incat sa mi se spuna asta?” .Pfoa… Si l-am intrebat fiind oarecum suparata: “Chiar asa ma crezi?”. Mi-a raspuns ca da, asa ma crede. Deja ma gandeam daca trebuie sa-mi pun intrebari asupra propriei persoane. :)) Ca sa fie treaba, treaba…el a continuat: “Si esti si tupeista.” Deja era prea mult. Chiar era vorba despre mine? Incepeam sa mocnesc…si sa am mustrari. Ma gandeam numai la mami…si la educatia primita. Imi puneam in cap, asa , la liniuta , toate invataturile primite de la ea. Si-mi spuneam: “Bai, mami m-a invatat sa nu fiu rea, implicit dracoasa, sa nu calc pe cadavre pentru a obtine ce vreau, sa  nu fiu egoista, sa nu fiu materialista, sa nu dau in nesimtire, sa nu fiu un robotel care gandeste numai cu mintea fiindca sufletul e foarte important, sa nu fiu de piatra, sa ofer fara sa cer ceva la schimb…etc, etc.” Sunt destule chestii pe aici…si chiar am ajuns sa fiu dracoasa si tupeista?! Asa ca il intreb: “Ce inseamna pentru tine dracoasa si tupeista? Pentru mine, acestea nu sunt complimente…si…chiar ti se pare ca le am?” Explicatia lui m-a amuzat. Aceea a fost : “Pai esti tupeista si dracoasa pentru ca intorci lucrurile intr-un mod atat de subtil si frumos astfel incat ajungi unde vrei tu… lupti si faci orice pentru ceea ce vrei. Asta inseamna. Pentru mine esti un fel de provocare fiindca mereu trebuie sa ma gandesc la ceva care fie mai presus de ceea ce zici tu. Iar mie imi plac femeile dracoase.” :)) Ma speriasem degeaba. Nu eram rea…ci o persoana care stie ce vrea, puternica. Asta da. Ulterior am mai avut cu el niste discutii…pe tema “Femeilor” . Ma amuza ca nu inceta sa-mi spuna ca lui ii plac femeile rele. L-am intrebat : “De ce?” . Si mi-a raspuns scurt: “Pentru ca ne completam.” :)) I-am spus ca mi-ar placea sa vad cum o sa se inteleaga cu o astfel de persoana…si cat de bine o sa-i fie. “Hai sa incerc marea cu degetul” ca sa vad cum e (in cazul de fata el incerca femeile si isi propunea sa le aleaga pe cele mai rele). Ce poate sa vrea el la varsta de 22-23 de ani (poate…nu stiu cat avea) ? Vrea sa experimenteze genurile de “femei”. Cand l-am cunoscut eu, de curand, voia o femeie rea in viata lui. Poate peste un an o sa vrea o femeie supusa. :)) Sau…cine stie?! 

Fiecare om trece printr-o perioada de alegeri. Toti alegem ce vrem. Mi-a placut, oricum, modul lui sincer de a-mi spune toate aceste lucruri. In ultima perioada am avut parte numai despre discutii libere, pe diferite subiecte (dezbateri ,mai bine spus). Aceste discutii/ dezbateri m-au facut sa deduc foarte multe lucruri. Cu cat vorbesti cu mai multi oameni noi, cu atat este mai bine pentru tine ca om. Vezi cat de diferite sunt viziunile oamenilor (In cazul de fata, nu am crezut vreodata ca exista barbati care vor femei rele in vietile lor…) si care este modul lor de a gandi. Inainte raportam toate lucrurile si toti oamenii la mine. Mereu gandeam asa: “Daca eu nu pot sa fac ceva atat de rau…altii de ce ar face?! Daca eu nu as putea sa fiu fara suflet…altii cum ar putea sa fie?! Cum ar aprecia cineva femeile rele,care sa-i puna la punct?Cine ar accepta asta?  (cum am spus mai sus) Bunatatea sigur va triumfa. Cum ar aprecia cineva …in fine… nu mai zic.” Da' de unde?! Nu e chiar cum credeam eu. Dar acum mi-am dat seama ca ei cauta tot felul de oameni, implicit tot felul de lucruri. Nu-i condamn…n-am de ce sa fac asta. Tot ce pot sa zic este ca asa cum ei sunt diferiti de mine, asa si eu sunt diferita de ei (ca la mate… eu sunt diferita de ei <=> ei sunt  diferiti de mine). Fiecare are un scop in viata. Bine ar fi ca toti sa aiba un scop nobil, bun, cinstit. Dar asa cum am vazut pe la anumite persoane (ma refer la niste presupuse prietene), tot ce conteaza este sa scoatem profit : de la prietene, de la iubiti, de la tot , tot, tot ce se poate. Si totul se bazeaza pe interese personale. Ma gandesc: “cum pot sa fie asa oamenii acestia?” – dar apoi tot eu imi raspund: “ei bine, ei sunt ei, eu sunt eu, niciodata nu vom putea fi la fel.” Pacat. Iarasi ajung la subiectul: “degradare sociala/morala”. “Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”- asa ca n-ar trebui sa ma mai suprinda nimic. Oameni de nimic, oameni falsi, oameni ce transforma totul ca numai lor sa le fie bine. 

P.S.: Incercati voi sa fiti mai buni…dati-le voi celorlalti lectii de viata si intoarceti si celalalt obraz atunci cand viata va da o palma… Huuuuug

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: