vineri, 11 ianuarie 2013

Donc...



Fiecare om are momente si momente : momente de glorie, in care toata lumea este la picioarele lor… si momente in care lucrurile se schimba si se produce o decadere(sau esec). In seara asta sunt “leoaica tanara”. Ma invart in jurul aceleiasi melodii. A trecut mult timp de cand n-am mai ascultat-o. Nu stiu de ce o ascult. Dar nu pot sa ascult altceva. Sunt setata. Si-mi urasc momentele in care nu ma pot controla. Repet: doar sunt “leoaica tanara”. E frumos sa fii asa: si leoaica…si tanara. Mi se pare o combinatie perfecta. Intotdeauna am admirat leoaicele pentru puterea lor , pentru modul in care isi apara ce e al lor si pentru hotararea cu care fac totul. Le asemuiesc cu femeile. Leoaicele sunt gratioase, puternice, hotarate cand e vorba de ce le apartine. Tot ele sunt si lenese…adora sa stea la soare, sa se uite la puii lor cum se joaca. Le putem numi: Reginele Junglei, asta daca ne gandim ca Leii sunt Regii Junglei. Tineretea aduce si ea un plus de vitalitate, de energie, determinare si forta. De aici rezulta combinatia “leoaica tanara”. Recunosc, am preluat chestia cu “leoaica tanara” de la Nichita Stanescu si de la a lui poezie “Leoaica tanara, iubirea” . Cred ca toti oamenii care iubesc pot fi comparati cu niste leoaice tinere…Si e frumos sa-i vezi asa…

La ora asta sunt intr-o stare de visare. Parca…nici coerenta nu sunt. Vreau sa scriu ceva, dar ma gandesc la altceva. Si ideile mele se plimba de colo colo. E o mare dezordine in capul acum. 2013…imi dai batai de cap. Fii mai potolit, respira adanc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: