sâmbătă, 8 decembrie 2012

Se mai intampla...

Nu ma uit la TV in general. Rareori, in graba ma mai uit la cate o emisiune si atunci,culmea, se intampla sa n-am rabdare. Ieri insa am ajuns ,din greseala, sa ma uit la o emisiune. Este una din emisiunile care chiar merita sa fie urmarita. Nu putine au fost datile cand am invatat cate ceva de acolo. Partea proasta este ca niciodata nu stiu la ce ora incepe si in ce zi...asa ca... de fiecare data cand o urmaresc intamplator, mai deprind ceva. Invitatii: tata si fiu...doi anonimi pentru mine. Tatal, compozitor si profesor universitar, om ce parea a fi trecut prin viata. Fiul, un tip de vreo 30 de ani,sau chiar mai mult, pui ce incerca tot timpul sa invete de la tatal lui lucruri folositoare, incerca sa ia toate lucrurile bune de la el, sa si le insuseasca. Imi pare rau ca nu am reusit sa vad decat sfarsitul emisiunii. La sfarsit, prezentatoarea l-a intrebat pe distinsul domn trecut prin viata: "Cum vedeti dumneavoastra viata?", iar el a raspuns: "In viata trebuie sa fii fericit, iar fericirea vine din lucruri marunte. Sa nu credeti ca banii aduc fericirea. Banii nu aduc liniste sufleteasca. Credeti-ma, am avut momente in care am fost laudat,in care piesele mele ajungeau sa fie cunoscute, dar niciodata nu am uitat cine sunt. Banii iti aduc multe, intr-adevar, dar nu te fac fericit". "Cum a fost viata dumneavoastra?Regretati ceva?" ..."Toata viata am iubit. Am iubit femeia de langa mine, adica sotia mea care mi-a fost alaturi in toti acesti ani, am iubit tot ce ma inconjoara, natura. Am trait din iubire. Si am iubit tot timpul. Poate faptul ca am fost un romantic toata viata, m-a tinut un pic departe de realitatea dura,dar mi-a fost bine asa."

Acum, fiind la capitolul "Emisiuni" , tin sa precizez ca urmarind aceasta emisiune acum cateva luni, mi-am schimbat parerea despre Tudor Chirila(care era invitat) pe care il consideram un arogant incurabil la care nu m-as fi uitat nici macar pentru o secunda. Am descoperit un Tudor Chirila sensibil, cu o oarecare urma de timiditate, care nu a avut o viata tocmai perfecta,care povestea lucrurile cu o caldura in glas uimitoare. Si atunci intrebarea este: de ce oamenii incearca sa para ceea ce nu sunt? Tudor Chirila a afisat o masca de arogant, care pe mine m-a sictirit. De ce l-am descoperit altfel? Intrebare fara raspuns.

P.S.: Fiti voi: buni,calzi,sensibili,cu fluturi in cap,cu fluturi in stomac. Bucurati-va de lucrurile marunte si iubiti. Iubiti traind si traiti iubind. :)

 "There is nothing more truly artistic than to love people." - Vincent van Gogh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: