luni, 17 decembrie 2012

V de la vis.

Ceva ce nu agreez total este: schimbatul asternuturilor. De fiecare data cand ma obisnuiesc cu ele asa cum sunt...trebuie sa le schimb. Asa a fost si aseara. Mi-am pus pe chip fata de bosumflici cand am vazut ca pe patul meu e o patura roz pe care se presupunea ca eu trebuie sa dorm. M-am gandit: de ce roz? De ce pe patul meu? De ce acum? Am lasat balta intrebarile si am adormit pe patura mea pufoasa roz. Imi mai trebuia o coronita cu pietre false si ziceai ca sunt "papusa"...pffffff... Culmea ironiei! Am dormit atat de bine...incat nu m-as fi trezit de dimineata,daca nu ar fi sunat telefonul... Totusi,m-am trezit...am sarit din pat si...ca de obicei, primul lucru a fost sa ma uit pe fereastra. Am vazut aceeasi zapada pe care o vazusem si cu o zi inainte. :( Mi-am luat primul hanorac pe care l-am gasit si niste papuci cu 4-5 numere mai mari ,care sigur nu erau ai mei...si am plecat imbufnata afara. Inca imi era somn...eram amortita si nu puteam vorbi. Era prea dimineata pentru a purta vreo discutie cu cineva. Si regula principala dimineata,cand mi-e prea somn, deja e stiuta: "Vorbim dupa ce beau si eu un cappuccino cu lapte,te rog,nu cu apa." ...iar ceilalti se uita la mine cum sunt pierduta in spatiu timp de vreo 15 minute.S-au obisnuit deja cu mine . Dupa ce incep sa beau din "licoarea mea"  usor,usor incep si sa vorbesc. Nu mi se mai intamplase de mult sa fiu asa, muta dimineata, asta datorita programului care ma vrea treaza la 6 dimineata. Treceau minute in sir si eu stateam muta in fata paharului trasand cu degetul marginile lui pana cand mi-am adus aminte: "Am visat! Da! Abia acum mi-am adus aminte ca am visat! Si-mi aduc aminte si ce anume!". Zambesc. Simt in acelasi timp o privire intrebatoare pe obrazul drept si spun(ca sa ma scot basma curata): "Cred ca azi mi-ai facut un cappuccino mai bun decat ieri!" :D . Doar asa puteam sa pastrez visul numai pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: