joi, 31 martie 2011

Mi-e dor!!! DOR!!! DOR!!!




Probabil că primăvara mi-a adus aminte de tot/toate. Îmi e destul de clar că unele amintiri ar fi trebuit să fie anulate :d..dar..o să le zic doar pe cele ce pot fi spuse. :)) "Mi-e dor de tot" alături de Trooper şi melodiile din orele de religie(iar am uitat: care era casca mea? Cea cu fir lung sau cea cu fir scurt? ;)) ). "Aici,acum" mi-e dor de o ciocolată caldă,de clătite,de plimbările pe deal şi... "A mai trecut o zi/Astazi pamantul iar m-a adus in jurul Soarelui"..si mi-e dor de fluturi (verzi,nu?),buburuze,de joooi,de 17 si 9..de 7 alături de 21. :-( "Timpul vrea sa ma ia cu el/N-am sa ma duc/N-am sa ma duc"..si mi-e dor de vara..si de stari bune,ore de optional pline de "scris"+râs :">. Mi-e dor de voi,de cei ce erati. :-) Mi-e dor de tot ce imi doream sau,parca doream? Mi-e dor de cuvintele acelea fara niciun sens,dar "Avem timp pentru toate"..timp o sa mai avem sa le spunem? Mi-e dor de "chiţăială"(Capris)..ah..şi locul acela al pauzelor(n-am mai fost acolo de mult). Aveam si un loc preferat ..fir'ar..l-am uitat! :| Mi-e dor rău de el..pf..cu nuci..poze..amintiri multe. :-) 17:03,19nov 2009 parcă..înaintea orei de info..un apus..mi-e dor! Mi-e dor de Buşteni. :)) Eh..mi-e dor de vise..de planuri..de timp..de caldură..de GANDURI VERZI. Cum rămâne cu "lady in black" sau cu "vara asta am sa ma-ndragostesc"..? Da,ştiu..toate s-au dus!! Hm,PARCĂ mi-e dor si de iarna.. :-? ..ca doar iernile din anii pari sunt bune..celelalte jaf :)). Mi-e dor de ..de orhidee şi de magnolii rupte :">. In final..mi-e dor să râd,văd,simt,cred,zic,vreau,cer,îmbrăţişez..

P.S.: "Prietenie,plajă,foc,dragoste,putere,tinereţe,fum..iubire,amintire,val,nepasare,luptă"..si totusi.. Mi-e dor! :| Imi lipsesc multe. Ce-am scris..eh..reprezinta doar o parte din tot. :| Adio îmbrăţişare de 17min. Stafidă,te-am uitat! Mi-e dor de tine!! (Domnu' nătâng,unde te ascunzi? :-w). Închei cu Vama Veche(că mi-e dor si de melodiile acestea: "Demult..tare demult..am iubit"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: