miercuri, 24 martie 2010

...si fluturele a hotarat sa zboare..nu sa ramana la mine

Eu i-am dat drumul fluturelui meu,i-am spus sa plece daca asta il face fericit,i-am spus sa deschida aripile si sa zboare,desi... credeam ca va vrea sa stea cu mine,langa mine. Dar m-am inselat. El a preferat sa-si ia zborul..iar eu m-am resemnat. Poate ca acesta era destinul lui,sa plece de langa mine. Fluturii sunt imprevizibili uneori.. par mici,gingasi si nevinovati,dar uneori chiar figura aceasta inocenta te poate pacali. Oricum ar fi ei,datoria noastra este sa ii iubim asa cum sunt ...Indiferent de ce se intampla,priveste spre cer cu sfiala,nu aspira la nimic,nu visa la imposibil,nu-ti programa viata. Norii vor sti cand sa-ti dea ploaie,iar soarele va sti cand sa-ti trimita fericire. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: