luni, 8 martie 2010

Mda. Pretentii?! :)))


...Imi doresc un baiat care nu ma judeca dupa aparente,dupa prieteni sau dupa marca gentii mele; cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el.Un baiat care isi doreste sa ma cunoasca,care isi da seama cat de complicata ..ce fenomen anormal sunt.Un baiat complex,cu simtul umorului,pupacios,realist dar si romantic si mai ales spontan; o persoana care sa-mi starneasca interesul sa o cunosc,o persoana care ma recucereste in fiecare zi,care uraste rutina si lucrurile comune. Un baiat care la prima intalnire sa ma duca in parc sau pe camp,altundeva decat la “cafea” sau “suc”.Cineva care sa se opreasca si sa ma sarute in mijlocul strazii.O persoana care sa alerge cu mine in ploaie...fara sa ii fie frica ca o sa si murdareasca adidasii sau hainele D&G,etc... cineva care sa ma tina strans de mana ...care sa ma cifuleasca...Vreau un baiat...care sa ma stranga tare in brate...care sa aiba initiativa...sa ma conduca atunci cand am nevoie ..si sa se lase condus cand nu gaseste iesire...Un baiat…sa-mi zica ca sunt frumoasa atunci cand sunt imbracata in trening…Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc si ma supar din orice... Un baiat care stie ca pentru mine nu conteaza cuvinteleee..ci gesturile mici..chestiile nebunesti..care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni...O persoana care sa-mi dea mesaj in timp ce suntem chiar unul langa celalalt... Cineva care sa ma sarute pe obraz…Un baiat care sa mi aduca in loc de flori…o acadea... Cineva care da libertate cat sa nu ma simt sufocata...si care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine...Un baiat care sa ma tina in brate noaptea si care sa se trezeasca cu jumatate de ora mai devreme..doar ca sa ma priveasca cum dorm... Cineva care sa se chinuie sa faca clatite...oricat de mult fum ar iesi din bucatarie...Cineva care sa asculte o melodie..si sa se gandeasca la mine...o persoana cu care sa ma simt in largul meu ...si care sa simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac..Un baiat care-mi zice cand si cum gresesc..si care-si asuma vina atunci cand el o face la randul lui..Cineva care intelege ca o relatie e formata din DOI...ca fiecare are drepturi..opinii ...si ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera..Nu toti o facem la fel de bine..dar pentru toate exista un inceput si un mod de a invata...care ma intelege ca uneori sunt un copil retardat, tampit si alteori imi doresc sa port o discutie serioasa...Un baiat care stie sa faca compromisuri intr-o relatie..Un baiat care sa-mi accepte si defectele,pentru ca nu sunt perfecta si sa ma iubeasca asa cum sunt..cu bune si cu rele...!
[ Nu-mi apartine chestia asta,dar nici nu stiu cine a scris-o. Pur si simplu am gasit-o in urma cu 2 ani undeva,pe internet..nu mai stiu unde si am dat de ea acum in calculator si mi-am zis ca merita sa fie postata. Dar imi place,ma regasesc in ea.. oare din cauza ca exista posibilitatea ca si eu sa-mi doresc acelasi lucru?! Orice e posibil ! :D ]

HAIDETI SA IUBIM !!! :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: