joi, 9 iunie 2011

Ceva de la miezul noptii..

Ceea ce a fost sau nu a fost. Ceea ce am apreciat sau am ignorat. Ceea ce am avut si/sau am pierdut. Ceea ce am visat si s-a-ntamplat. Si cate mai sunt.. Caci nu stiu ce m-a apucat sa scriu acum,tocmai acum cand mi-e somn,aceste randuri. Nu miroase nici a nostalgie. Nici a regret. Nici a melancolie. Oarecum 'am dat cu capul de pragul de sus'. Miroase a resemnare,o dulce(surprinzator) resemnare. Miroase a realitate. Caci tot timpul mai fac cate un pas spre realitatea realitate..iar asta inseamna ca timpul trece si eu...imbatranesc(fiindca nu-mi place sa zic pateticul cuvant 'maturizare'). Sa fiu trista?! Sa nu fiu?! Nu stiu.. Ce-i drept..din moment ce respir,am o coloana vertebrala,am doua maini,doua picioare si un cap..nu am motive de tristete. Fiindca a venit vorba de normalitate si sanatate.. multi vorbesc despre sanatate ca si cum ar fi ceva..ceva ca inghetata. Fiind sanatosi,nu realizeaza pe deplin ce inseamna chinul infernal al unei dureri,al unor nopti nedormite..al unei imense scarbe de pastilele mari,mici,zilnice. Si cand vezi cati isi distrug sanatatea cu propriile maini...Si cati sunt bolnavi,nefericiti,tineri. Am vazut fata ,19ani cu Sindromul Turner,am vazut baiat la 15ani operat la cap..si erau atat de senini,veseli si ..buni. Sa nu mai spun de o fetita de 3ani,Eva Maria,o buclata blonduta,ce avea leucemie in stare avansata..si in fiecare zi intreba cand se termina cu injectiile(iar raspunsul era 'trebuie sa le faci..caci piticeii din sangele tau trebuie sa plece. Daca nu le faci,piticeii vin,nu pleaca. Cand piticeii au plecat,plecam si noi acasa.') Poate cei care chiar au posibilitatea sa-si aprecieze viata nu fac asta.

Apreciati ceea ce vi se da..fiti pozitivi si ganditi frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: