miercuri, 2 iunie 2010

Jumatate actor,jumatate scena.


Tu.. tu esti un actor grabit. Eu sunt scena pe care tu ti-ai spus toate replicile,dar in acelasi timp scena care ti-a produs emotii,te-a facut sa tresari,sa fii fericit si implinit. Rolurile tale nu au sens decat pe scena. Numai acolo sunt apreciate. Pe strada nici nu sunt bagate in seama pentru ca oamenii nu-ti acorda nici spatiul si nici timpul necesarde care tu ai nevoie. Chiar daca tu,acum,nu mai ai nevoie de scena care ti-a adus succesul actual,te vei intoarce candva la ea,dragul meu actor grabit! Vei regreta timpul pierdut si faptul ca ai plecat in cautarea a ceva mai bun,cand tu deja aveai totul. Din egoism? Sau doar fiindca asa sunt oamenii..mereu in cautarea a ceva mai bun? Doar tu stii,micul meu actor. Te astept acolo unde jumatatea ta o va completa pe a mea si a mea o va completa pe a ta. Scena e moarta fara actor. Actorul e mort fara scena.

P.S. : Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: