joi, 24 iunie 2010

it's over!


O picatura de roua se prelinge usor pe crin.O raza naravasa a soarelui zburda aiurea pe o campie. O fata sta in mijlocul campului,inconjurata de maci,cu genunchii cuprinsi de brate si privirea pierduta in departare.Un vant simpatic trimite o adiere sa-i miste cele doua suvite de pe fata... poate,poate... va zambi. Dar vantul putea sa se joace la infinit cu parul ei ca fata tot nu se misca. Spicele de grau,dintre maci, se atingeau si se tachinau din cauza vantului. Ea isi pune capul pe maini.

"Te vad. Te simt. Aici! Tot timpul esti in mintea mea. Iti simt prezenta mai profund pana si decat mirosul liliacului salbatic. Oare as putea sa mai spun ca imi este dor de tine? Pot sa spun asta acum... inainte de sfarsit? Iti spun asta acum cand nici cenusa sperantei nu mi-a mai ramas in suflet. Tocmai in acest moment cand spun [cu o nelipsita dovada de ipocrizie] ca Timpul imi mai asterne pe fata inca o zi din drumul spre batranetea mea,spre asa-zisa 'infinita maturitate'. Sunt ziduri de zile ce te despart de mine. Ele nu pot fi rupte. Dar totusi ele te aduc mai aproape de mintea mea,care inca iti mai pastreaza chipul pe retina incetosata. E ca si cum as spune: 'am dreptul sa-mi fie dor,dar nu am dreptul sa mai sper'. As vrea sa-ti cant cantecul rasaritului la ureche,sa merg cu tine prin ploaie ca sa simti picaturile de ploaie. As vrea sa-ti spun cat de savuros este soarele si sa te indemn sa gusti din el. As adora sa stam in mijlocul noptii sa numaram stelele si sa ne intrebam "Oare pe asta am mai numarat-o o data?".. "

A fost doar visul fetei. Au fost gandurile ei... si dorintele ei cu "As vrea". Nu mai pot continua lista cu "as vrea" a ei..pentru ca: In momentul acesta simt ca trebuie sa mai spun trei lucruri care ar comprima toate gandurile mele spuse prin prisma ei.

* "I was unconditionally and irrevocably in love with him."
** “Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful. Love takes no pleasure in other people’s sins, but delights in the truth. It is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes.”
*** “Our love is like the wind: I can’t see it, but i can feel it.”


P.S. : "I hate the way you talk to me, and the way you cut your hair. I hate the way you drive my car. I hate it when you stare. I hate your big dumb combat boots, and the way you read my mind. I hate you so much it makes me sick; it even makes me rhyme. I hate it, I hate the way you’re always right. I hate it when you lie. I hate it when you make me laugh, even worse when you make me cry. I hate it that you’re not around, and the fact that you didn’t call. But mostly I hate the way I don’t hate you. Not even close, not even a little bit, not even at all." :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: