joi, 8 iulie 2010

La apus. Tot acolo te-am asteptat..


Locul in care nucii nu mai sunt pe cale de disparitie si in care cerul este mai albastru decat in alte zari marcate de tristete... locul acela cunoaste multe. Cunoaste istoria anilor trecuti si pasii ce au mers pe langa pasii mei prin povestea vietii mele. Poate recunoaste cu usurinta umbra persoanelor acelea; poate recunoaste umbra mea. Isi da seama de ce pasesc pe teritoriul lui si de asemenea stie cate lacrimi de fericire sau de tristete voi varsa. Imi recunoaste privirea dintr-o mie de priviri pierdute in singuratate.

Eu ii pot simti caldura de fiecare dara cand il onorez cu prezenta mea. Locul acela,fiinta impietrita a lui imi ofera liniste si agitatie, ma serveste atat cu clipe din trecut cat si cu clipe din viitor. Imi ofera vise,sperante si ardoarea implinirii lor; cat si dezamagire si regret,amagire si indignare. Ma aduce la agonie si ma trimite cu trenul spre extaz. Imi pune rabdarea,sufletul si iubirea la incercare. Stie ca sunt sensibila si ca nu pot rezista mult sa fiu cuprinsa de amintiri. Se bazeaza,insa, pe mintea puternica,menita sa gandeasca totul corect. Imi creeaza un vartej de ganduri si apoi ma trimite printre oameni ca sa iau decizii corecte.

Aiurea! Intr-o lume in care nu sti daca omul iti spune 'multumesc' pentru ca simte asta si nu pentru ca e 'politicos'.. nu crezi ca e imposibil ca sa auzi un 'Te iubesc!' spus din toata inima,cu emotie si fericire .. si nu un "Mda,te iubesc. Da." al carui raspuns va fi "Da. Si eu te iubesc pe tine" ..? Nu putem inlocui ceva spus mai mult din 'obisnuinta' ..cu ceva absolut minunat? Nu se poate sa spui ceva atat de profund incat toate celulele tale sa simta asta? Si asta se intampla pentru ca spunem cuvinte,asa,pentru a mentine o conversatie,cica 'interesanta'.

P.S.: Nu m-ar surprinde daca as auzi cum un om ii spune hartiei igienice 'te iubesc' cand este in WC.. si asta pentru ca incepe ca fie o expresie atat de des pronuntata (si pronuntata pentru tampenii) .. ca deja 'romantismul' ei este 0%. E absurd sa vezi cum lumea cuvintelor este distrusa cu usurinta de oameni carora nu le pasa de nimeni si nimic; care folosesc cuvinte pentru a 'impresiona' si le rostesc asa,fugitiv si sec.

*Locul descris este cel din poza! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu crezi ca: